Primăria Orașului Șomcuta Mare, cu sediul în Șomcuta Mare, str. Someș, nr. 17, jud. Maramureș, cod fiscal 3694829 organizează concurs de recrutare, în conformitate cu prevederile HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, precum și prevederile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare pentru ocuparea unei funcții contractuale de conducere vacante, din cadrul instituției, astfel:
- ȘEF SERVICIU AMBIENT URBAN, GRAD I al Primăriei Orașului Șomcuta Mare, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, perioada nedeterminata
Condiții de participare la concurs:
Condiții generale: Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de Legea 53/2003-Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, prevederile HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, precum și prevederile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare pentru ocuparea unei funcții contractuale de conducere vacante, din cadrul instituției, astfel:
Condițiile pentru ocuparea postului de Șef serviciu gr. I :
- studii universitare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor minimum 5 ani;
Condiții de desfășurare a concursului:
- Locul organizării concursuluiș
Primăria Orașului Șomcuta Mare, str. Someș nr. 17 după cum urmează:
a) în data de 24.09.2025– proba scrisă.
b) interviul se va susține în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise. Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului, respective începând cu data de 04.09.2025 la sediul sediul Primăriei Orașului Șomcuta Mare, Biroul nr. 11 sau 14, date de contact: telefon 0262/280055, E-mail –
- formularul de înscriere;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecționări; copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- cazierul judiciar;
* Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Copiile de pe actele solicitate se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs. Adeverințele de vechime care au un alt format decât cel prevăzut trebuie să cuprindă elemente similare din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor.
Bibliografie și tematica
BIBLIOGRAFIA
Sef Serviciu grad I
- Constitutia Romaniei
- Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare - partea I, titlul I şi titlul II ale părţii a II-a, titlul I al părţii a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a
cu tematica partea I (Dispoziţii generale), titlul I (Guvernul) şi titlul II (Administraţia publică centrală de specialitate) ale părţii a II-a, titlul I (Prefectul şi subprefectul) al părţii a IV-a, titlul I (Dispoziţii generale) şi II (Statutul funcţionarilor publici ) ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- Legea nr. 53/2003 privind codul muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare
- Ordonanta nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
- Hotararea de guvern nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptive a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora, cu modificarile si completarile ulterioare
Calendarul de desfăsurare al concursului:
- 09.2025 publicare concurs
- 09.2025 – 17.09.2025 depunere dosare
- 09.2025 – ora 10,00 proba scrisă
- proba interviu se anunta odata cu afisarea rezultatelor pentru proba scrisa
- selectia dosare se face in doua zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului vor fi afișate în termen de o zi lucrătoare de la data finalizarea probei, conform art. 47, alin. 3 din HG nr. 1336/2022.
Contestatie se poate face in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului, conform art. 53 din HG nr. 1336/2022.
Rezultatele finale se afișează la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la sectiunea special creată în acest scop, în termen de o zi lucrătoare de la data afisării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea mențiunii „admis“ sau „respins“ conform art. 56, alin. 3 din HG nr. 1336/2022.
Informatii suplimentare se pot obtine la telefon 0262/280055 – Compartiment Resurse Umane.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând : www.primariasomcutamare.ro . Relații suplimentare se obțin la sediul Primariei Orașului Șomcuta Mare, str. Someș, nr. 17, etaj 1, birou nr. 11 sau 14, telefon 0262/280055